سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحات

تبلیغات
سخن روز

شاید دلتان بخواهد که اتاق خوابتان را تغییر دهید و ولی نمی دانید که سبک های مختلف یک اتاق خواب می تواند چه شکل و شمایلی داشته باشد .ما برای شما چند مثال از سبک های مختلف اتاق خواب اماده نموده ایم

1- ساده اما شاھانه:
این اتاق خواب گویی برای پادشاه تزئین شده اما شما ھم می توانید در آن اقامت کنید! تاج تخت بسیار بزرگ بسیار عالی با روتختی مخملین گرم و نرم با رنگ گرم جفت شده است. 2 صندلی کوچک در پای سرویس خواب بر این لطافت و ظرافت افزوده و به شما پیشنھاد می کند کفش خود را درآورده و استراحتی کنید.استفاده از ساعت ایستاده چوبی هم نباید فراموش شود
  علت زیبایی این سبک اینست که:
درخشندگی کاغذ دیواری گلدار و ھمانگی رنگھا بر دولتمندی اتاق افزوده است.

2- به یاد دریا:
سرویس چوب های سفید و کاغذ دیواری آبی پررنگ ما را به یاد نیروی دریایی می اندازد و زمینه ای عالی برای تخت خواب الھام شده از دریا ایجاد میکنند.تزئینات کنار تخت و تصویرھای ساده در با. ی تخت موضوع دریا را تقویت می کنند و مفروش استفاده شده کام متر از شنھای ساحل دریا الھام گرفته شده است

3-  استراحتگاھی حکیمانه:
رنگ پرده ھا، تاج تخت و دیوارھا زمینه ای آرام را ارائه داده اند که با رنگ سفید ساده کتانی لوازم موجود اتاق و کمد ها  را به سمت آرامش کشانده است.
  علت زیبایی این سبک اینست که:
یک انتخاب عالی برای اتاق خواب رنگھای محدود برای دکوراسیون آن می باشد. تنھا نقشی که می توان یافت طرح راه راه بالشتکھای روی تختاست که بسیار ھماھنگ با سفیدی تخت می باشد.

4- طرحھای شاد:
رنگ قرمز و صورتی بالشتکھا و کاغذدیواری آبی با طرح شبکه ای زمینه جذابی را برای یک تاج تخت راه راه و بلند آماده کرده است.
  علت زیبایی این سبک اینست که:
ترکیب قرمز و سفید و آبی و … و صورتی. ریسکی می باشد که در این اتاق شده است، متفاوت بودن و ترکیب رنگھای غیر منطقی که به نظر ھماھنگ نیستند گاھی فضاھایی منحصر به فرد به وجود می آورند.
5- ترغیب برای خواب:
دراین اتاق، تخت خواب نقش اول را دارد، این در حالی است که وسایل اتاق محدود است. تخت با سادگی خود بسیار عالی در برآمدگی سقف جای گرفته است و توجه را به سمت خود می کشاند.
  علت زیبایی این سبک اینست که:
رنگ بسیار ساده دیوار و تخت و تزئینات بکار رفته به معماری اتاق اجازه می دھد که خودی نشان دھد.

6- جای خواب شیک:
2 آینه بلند در دو طرف تخت، چراغ خوابھای منحصر به فرد و میزھای کنار تخت با سبک امروزی و تقارن موجود در آن، سنت و مدرنیته را درھم آمیخته است.
  علت زیبایی این سبک اینست که:
قسمتی از این پنجره وسیع با صفحه ای مات پوشیده شده است که می تواند ھم اجازه دھد که نور کافی به اتاق وارد شود ھم به تخت حالتی دنج داده است.

7- رنگ ھای گرم:
در این اتاق با انتخاب تخت خواب صورتمه ای و کنار تخت ھایی که گویی ورم کرده اند کمی از حالت سنتی فاصله گرفته اما با انتخاب فرشی با طرح متر ک سیک و عکسھای با. ی تخت به تعادل رسیده است. گلھای تازه در اتاق توجه ھر بیننده ای را به خود جلب می کند.
  علت زیبایی این سبک اینست که:
اثاثیه بزرگ سایز این اتاق کوچک را بزرگتر نشان می دھد.استفاده از رنگھای گرم در وسایل و رنگ دیوار فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

یک نکته اساسی این است که برای خرید لازم چوبی به صرفه است که از تولیدی مستقیما خرید کنید مثلا

بهتر است که زیر تلویزیونی را از تولیدی میز تلویزیون یا جلو مبلی را از تولیدی میز جلو مبلی تهیه کنید
در انتها باید این نکته را یاد اور بشوم که خواب راحت تنها زمانی حاصل می شود که  شما اسوده خاطر باشید . پس بهتر است که کارهای ضروری زندگی را انجام داده باشید

 

منابع    http://edition.cnn.com/STYLE/design/9911/16/feng.shui.bedroom/





نویسنده : سعیده حقی ♣♣ تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 96/9/22 ♣♣ موضوع : ♣♣ comment نظرات ()


 

کفپوش اپوکسی

 

کفپوشهای اپوکسی یکی از پرکاربردترین کفپوش ها در کشورهای پیشرفته محسوب می شود که چند سالی است وارد کشور ما نیز شده اند

استفاده از این کفپوش ها مزایایی دارد باعث می شود محیط های صنعتی ترجیح دهند به جای استفاده از مصالح سنتی از این کفپوش ها استفاده کنند


مزایای متعددی برای داشتن کفپوش اپوکسی وجود دارد

کفپوش اپوکسی سه بعدی دارای قدرت پوشش بالا و با دوام است که آنها را برای نیازهای تجاری و صنعتی خود مناسب می کند.

این پوششها را می توان بر روی کف بتن و یا کف های سیمانی و حتی کاشی اعمال کرد و عملکرد بالا را در قالب سطوح براق و جذاب ارائه می دهند.

کفپوش اپوکسی می تواند یک کف بتنی قدیمی و یا موزاییک را زیبا کند. مهمتر از همه، اینکه کمک می کند تا عمر قسمت کفی محل کار خود را افزایش دهید.

برخی از دلایل برای انتخاب کفپوش اپوکسی عبارتند از

مقاومت شیمیایی
یکی از دلایل اینکه کفپوش  برای شرکت های صنعتی محبوب است، مقاومت آن به مواد شیمیایی است

بسیاری از شرکت هایی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند اغلب تصمیم میگیرند

که برای کفپوش از کفپوش های اپوکسی استفاده کنند به همین دلیل است که این پوشش برای کارخانه ها، انبارها و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از انجام هر کاری باید موارد ایمنی را در نظر گرفت در غیر این صورت اتفاقاتی که به ندرت اتفاق می‌افتد روی می دهند و موجب توقف خط تولید شما می شود

صرفه جویی
مقاومت گرمایی کفپوش اپوکسی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برای تهویه هوا می شود.

جانمایی و مشخص کردن محدوده ها 
بسیاری از شرکت ها به کف اپوکسی تبدیل می شوند تا مناطق خاصی را در محل کار خود تشخیص دهند.

برای تعریف مناطق کار ممکن است از رنگ های مختلف استفاده کنید.

این امر می تواند در مورد مناطق با خطر بالا، مناطق ایمن و حتی مناطق دارای ترافیک استفاده قرار گیرد.

 

کفپوش اپوکسی

 

سطوح صافی که براحتی تمیز می شوند
کفپوش اپوکسی می تواند به کاهش استرس شما در تمیز کردن کمک کند. خاک و گرد و غبار را می توان به راحتی پاک و تمیز کرد.

 

صرفه جویی در هزینه های بلند مدت
این کف پوش ها در برابر رنگ پریدگی مقاوم بوده و به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می کنند

شما با داشتن کفپوشهای اپوکسی دیگر لازم نیست که هزینه کاشی و سرامیک اضافه بدهید و در هزینه های شما در بلند مدت صرفه جویی می شود

حتی دیگر نیاز نیست که آنها را واکس پولیش و یا بخار شوی نمایید

 

 

 

افزایش بهره وری

پس از استفاده از کفپوش های اپوکسی وسایل نقلیه را می توانید در محل کار خود وارد کنید، زیرا کفپوش اپوکسی مانع از سایش و پاره شدن کف شما می شود.

این ویژگی موجب می شود تا به راحتی به توان وسایل را جابجا کرد بدون اینکه قسمت کف محل کار صدمه و آسیب ببیند بخصوص برای صنایع درگیر در زنجیره تامین و تحویل و پخش بسیار مفید است.

کفپوش های اپوکسی یک پوشش محکمی است که برای شما سال‌ها کار می کند و این پوشش از لحاظ شیمیایی مقاوم بوده و سطحی ایده‌آل را برای گاراژ ها انبارها و محوطه شرکت شما ارائه می‌دهد





نویسنده : سعیده حقی ♣♣ تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 96/5/14 ♣♣ موضوع : ♣♣ comment نظرات ()


رییس اتحادیه صنف کفاشان مشهد گفت: رکود در بازار کفش و کمبود مشتری، موجب انباشت محصول در انبارها و کاهش تولید شده است.

 

محمد محمدی رییس اتحادیه صنف کفاشان مشهد گفت: با توجه به بازگشایی مدارس بازار کفش در شهریور ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است.

او افزود: یکی از دلایل رکود کنونی در بازار کفش، نبودن برنامه دقیق و روشن در رابطه بابازگشایی مدارس است، زیرا تا لحظه آخر مردم نمی‌دانستند که کلاس‌های مدارس حضوری خواهد بود یا مجازی لذا نتوانستند به موقع برای خرید ملزومات دانش آموزان اقدام کنند.



بخوانید در رابطه : تولید عمده کفش در اسلامشهر

رییس اتحادیه صنف کفاشان مشهد ادامه داد: شیوع کرونا و رکود ناشی از آن در بازار باعث کاهش تولید و انباشت کفش در انبار‌ها شده است، زیرا فروشندگان نتوانستند، کفشی که برای تامین نیاز بازار در ایام پایانی سال و نوروز از تولیدکننده خرید کرده بودند را به موقع بفروشند.





محمدی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تولید کفش در کارگاه‌های این شهر 40 درصد کاهش یافته است، اما کارگاه‌ها تنها به کاهش تولید اکتفا کرده و تعدیل نیروی انسانی نداشته‌اند.


او تصریح کرد: با این که تقاضا برای طرح‌های جدید کفش زیاد است، اما کارگاه‌های تولیدی قادر به پذیرش این طرح‌ها و تولید مدل‌های جدید کفش نیستند، زیرا انبار‌های بنکداران و فروشندگان از کفش‌هایی که برای ایام پایانی سال گذشته از تولیدکنندگان خریداری کرده بودند پر بوده و به فروش نرسیده است.

رییس اتحادیه صنف کفاشان مشهد تاکید کرد: استقبال عمومی برای خرید کالا باعث رشد بازار می‌شود، اما با توجه به رکود بازار ناشی از شیوع کرونا طی ماه‌های گذشته، کاهش قدرت خرید مردم به دلیل نوسانات قیمت ارز و جذب سرمایه‌های مردم در بازار بورس، فروش کفش بسیار کم شده است.

محمدی با بیان این که 60 درصد مواد اولیه تولید کفش وارداتی است، اظهار کرد: تولید کفش با کمبود مواد اولیه مواجه است و اگر شرایط به همین منوال پیش رود و موجودی انبار‌های کفش به پایان برسد تولید کفش با مشکل مواجه خواهد شد.

او افزود: هزار و 200 واحد صنفی دارای پروانه کسب زیر پوشش اتحادیه کفاشان در مشهد در حوزه تولید، پخش و عرضه کفش فعالیت دارند.

 

منبع:   https://www.yjc.news/00VOqG





نویسنده : سعیده حقی ♣♣ تاریخ : دوشنبه 99/9/10 ♣♣ موضوع : ♣♣ comment نظرات ()


اول باید بدانیم که کفش مناسب برای زمستان شامل انواع چکمه بوت و کفش هایی با عدم نفوذ پذیری آب و سرما را شامل می شود پس کفش های پارچه ای و کفش های تابستانی بدیهی است که برای ما نا مناسب هستند در فصل زمستان چون راه ها لغزنده هستند و احتمال زمین خوردن وجود دارد بهتر است که از کفش های استفاده شود که دارای عاج باشند

همچنین کفش های زمستانه باید کمی از پا بزرگتر باشد تا وقتی که جوراب پشمی و کلفت میپوشیم کفش برایمان تنگ نباشد

همچنین دقت شود که داخل کفش نیز از نظر حرارتی هم عایق کاری شده باشد بسته به منطقه و برای رنگ کفش هم زیاد نگران نباشید چون اکثر کفش های زمستانی به رنگ مشکی و قهوه ای هستند که با لباس های امروزی کاملا سازگار می شود

بهتر است که از جنس کفش شروع کنیم همانطور که همه می‌دانند جنس چرم بهترین جنس برای کفش از گذشته محسوب می‌شده است چون پا داخل ان راحت است و انعطاف پذبری و دوام خوبی دارد و جنس های پارچه ای و پلاستیکی نه تنها غیر طبیعی هستند و مشکلات پوستی  ایجاد کنند بلکه اگر از برند های معروف هم باشند تمیز کردن و نگهداری از آنها کار دشواری است

 

نکته دوم در مورد پاشنه کفش است پاشنه کفش باید استاندارد باشد اگر پاشنه زیاد بلند باشد
انواع مشکلات پیچ خوردگی مچ خم شدن انگشتان جلوی پا و مشکلات ستون فقرات
و غیره به همراه خواهد داشت

البته شیوه صحیح هزینه کردن این است که پول صرف کیفیت جنس شود نه هزینه برند و مکان فروشگاه کفش شما به راحتی با جستجو در اینترنت می توانید تولیدی کفش ارزان  هایی را بیابید که کفش هایی با کیفیت بالا تولید می کند

 

 

 





نویسنده : سعیده حقی ♣♣ تاریخ : دوشنبه 98/2/9 ♣♣ موضوع : ♣♣ comment نظرات ()


  فایل مارکت یک سامانه خریدوفروش فایل‌های قابل دانلود است. این سایت به کاربران کمک می‌کند تا با فروش فایل‌های تولیدی یا مازاد خود، کسب درآمد داشته باشند. بازاریابی و کسب درآمد از طریق ارجاع کاربر از امکانات دیگر این سامانه است، کاربرانی که دارای وب‌سایت یا وبلاگ پرمخاطبی هستند از طریق این بخش قادر به کسب درآمد خواهند بود.

 

درباره فایل مارکت

 

درباره بازار قایل فایل مارکت برای کسب درآمد کاربران از طریق فروش فایل، های دیگران را در اختیار آنان می‌گذارد، کاربرمی‌تواند فایل های مدنظر خود را به دو صورت فروش مستقیم فایل‌های خودش و همچنین وبلاگی و سایتی  برای بازاریابی فایل‌های موجود در فایل مارکت ایجاد کند. تمامی امکانات پشتیبانی و پرداخت در فایل مارکت از قبل پیش‌بینی و تعبیه‌شده است. فایل‌های موجود در این سایت در  گروه های مخنلف دسته‌بندی‌شده‌اند که تقریباً تمامی گروه‌های درسی و پژوهشی وگزارش کارآموزی در آن گنجانده‌شده است. سایت از رابط کاربری مناسب و اجرای خوبی برخوردار است و بخش راهنما به‌خوبی کاربران را برای خرید یا فروش فایل پشتیبانی می‌کند. سایت همکاری در فروش فایل فایل مارکت یکی از بهترین و اصولی ترین سایت های همکاری در فروش می باشد که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد نمایید. شما با ثبت نام در سیستم همکاری در فروش فایل فایل مارکت از سه طریق میتوانید اقدام به کسب درآمد نمایید: ?- بازاریابی فایل ها قالب وردپرس: که در این روش شما پس از ثبت نام اقدام به قرار دادن لینک منحصر به فرد محصولات در وبلاگ و یا سایت خود خواهید کرد و در ازای هر فروش ?? درصد از کل مبلغ هر فروش را صاحب خواهید شد! 2 -فروش فایل ها: در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، از طریق این روش میتوانید پس از ثبت نام اقدام به قراردادن فایل در فایل مارکت نمایید. فایل شما در صورت تأیید گروه نویسندگان فایل مارکت در سایت قرار خواهد گرفت و شما در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب درصد که خودتان انتخاب کردید از کل مبلغ هر فروش خواهید شد 3- اعطای بالاترین سود مشارکت به صورت ?? درصد از کل فروش برایی بازاریابان برای ورود به بازار فایل کلیک کنید  





نویسنده : سعیده حقی ♣♣ تاریخ : شنبه 97/3/26 ♣♣ موضوع : ♣♣ comment نظرات ()


   1   2      >
آخرین مطالب

موضوعات سایت

آرشیو مطالب

پیوندهای روزانه







امکانات وب

بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 26096